کد معرف در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

 

عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه و معرفی کد معرف

راهنمای عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه و معرفی کد معرف برای گرفتن مزایا متنوع

راهنمای عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه و معرفی کد معرف برای گرفتن مزایا

 

 

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه، ابزاری برای ارائه خدمات سازمان‌یافته به همه سرمایه‌گذاران بازار سرمایه و مشتریان آگاه، شامل تخفیف نقدی کارمزد معاملات سهام، دریافت اعتبار معاملاتی و وام قرض‌الحسنه برای انجام معاملات، تخفیف خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی و بسته‌های آموزشی است. افزایش وجه نقد در بآشگاه با انجام فعالیت‌های گوناگون ممکن است. برای عضویت و استفاده از خدمات، نیازی نیست الزاماً مشتری کارگزاری آگاه باشید!

 

عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه با کلیک در این لینک

 

ورود به سایت، متقاضی با یکی از دو حالت زیر مواجه خواهد شد:

 

الف) عضو بآشگاه هستم:

در صورتی‌که متقاضی عضو بآشگاه کارگزاری آگاه است، با انتخاب گزینه “عضو بآشگاه هستم” می‌تواند علاوه‌بر ثبت‌نام و دریافت کد معاملاتی به صورت آنلاین، کلیه موارد از جمله امتیاز و ریال خود را که پیش از این در بآشگاه کسب کرده، حفظ کند. با انتخاب این گزینه لازم است متقاضی نام کاربری مورد استفاده در بآشگاه (که همان آدرس ایمیل) را به همراه رمز عبور در کادرهای مربوطه وارد نموده و سپس کلید “ادامه” را انتخاب کند.

کد معرف شما AS2007  می باشد

درصورتی‌که کاربر پیش از این در بآشگاه معرف خود معرفی کرده‌باشد، برای تمدید امکان استفاده از مزایای سطح معرف خود (برای یک ماه از تاریخ صدور کد آنلاین) می‌تواند از آدرسی مشابه آدرس روبرو استفاده نمایید.

برای مثال آقای رضایی زیرمجموعه آقای محمدی با کدبآشگاه  AS2007 است. برای آنکه آقای رضایی بتواند از مزایای سطح معرف خود برای یک ماه دیگر استفاده نماید، لازم است با استفاده از لینک زیر وارد سامانه ثبت‌نام شده و فرم‌ها را تکمیل نماید.

https://bashgah.com/#!/register?reageantid=AS2007

 

ب) عضو بآشگاه نیستم:

در صورتی‌که متقاضی عضو بآشگاه کارگزاری آگاه نباشد، لازم است در صفحه ورود، کلید “ادامه” را انتخاب کند تا به مرحله بعد منتقل شود.

کد معرف شما AS2007  می باشد

درصورتی‌که کاربر توسط شخصی به بآشگاه معرفی شده باشد، برای استفاده از مزایای سطح معرف خود می‌تواند از آدرسی مشابه آدرس روبرو استفاده نماید.

برای مثال آقای امیری پیش از این عضو بآشگاه نبوده و توسط آقای محمدی با کدبآشگاه AS2007 به بآشگاه معرفی شده است. برای آنکه آقای امیری بتواند از مزایای سطح معرف خود  استفاده نماید، لازم است با استفاده از لینک زیر وارد سامانه ثبت نام باشگاه  شده و فرم‌ها را تکمیل نماید.

 

جهت برخورداری از مزای سطح معرف لطفا کد AS2007 را به عنوان معرف خود وارد کنید.

 

 

در ضمن کارگزاری آگاه کد سجام رایگان برای معاملات آنلاین بورسی ارائه میکنه که برای معاملات سهام و بورس  میتونید از این طریق ثبت نام کنید و یک سرمایه گذاری مطمئن  رو تجربه کنید.

 

ثبت نام رایگان سجام